Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κακοδιαχείριση σε ΤΕΙ

Επειδή εξεταστικές επιτροπές, για να διερευνήσουν επεριπτώσεις κακοδιαχείρισης, έχουν ξανασυσταθεί, η ερώτηση παραμένει:
  1. Έχει παραπεμφθεί κάποια από αυτές τις περιπτώσεις στην δικαιοσύνη;
  2. Τιμωρήθηκε κάποιος με ποινή φυλάκισης;
Ναι, η αποπομπή κάποιου από την θέση του ή η θέση του σε διαθεσιμότητα, είναι ένα πλήγμα για την τιμή και την υπόληψη του, όμως είναι αρκετό αυτό, για κάποιον, που η τιμή και η υπόληψη είναι δευτερευούσης σημασίας και του επιτρέπει, να ληστεύει το δημόσιο χρήμα, αυτό ακριβώς δηλαδή, που του ανατέθηκε να φυλάει και να διαχειρίζεται;  Μήπως χρειάζεται κάτι πιο ... χειροπιαστό από την δημόσια διαπόμπευση;

Στην Ελλάδα λέμε ότι ο βρεγμένος, την βροχή δεν την φοβάται και επίσης, όταν η ευθιξία και ο αυτοσεβασμός βρίσκονται πολύ χαμηλά, λέμε για κάποιον, αυτόν τον φτύνουν και αυτός νομίζει, ότι ... βρέχει!!!



Μετά το υπουργείο Πολιτισμού και την υπόθεση της ΕΤΑ και το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται να στείλει στον εισαγγελέα φάκελο που αφορά σπατάλες και κακοδιαχείριση σε ΤΕΙ, αλλά και μία περίπτωση που αφορά καθηγητή που πληρωνόταν παρά το γεγονός ότι είχε παυθεί από τα καθήκοντά του! Πρόκειται για τρία ΤΕΙ της περιφέρειας στα οποία όπως αποκάλυψε έρευνα του υπουργείου έπειτα από καταγγελίες φοιτητών και καθηγητών γίνονταν υπερτιμολογήσεις σε υλικά κατασκευής και βαφής κτιρίων.

Αποτέλεσμα ήταν να... αδειάσουν τα ταμεία των ιδρυμάτων προς όφελος προμηθευτών αλλά και συγκεκριμένων προσώπων που ενέχονται στις παραγγελίες. Οι σχετικές καταγγελίες αναφέρουν ακόμη ότι πολλά από τα είδη που αγοράστηκαν ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκαν!

Οπως πληροφορείται «Το Βήμα», η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου κάλεσε για να ελέγξει την υπόθεση ομάδα ορκωτών λογιστών, αντί για ελεγκτές της δημόσιας διοίκησης. Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας παραπέμπει στα Πειθαρχικά Συμβούλια της ανώτατης εκπαίδευσης τον πρόεδρο του ενός Τεχνολογικού Ιδρύματος και ακόμη δέκα μέλη της διοίκησής του.



Δείτε το άρθρο

Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ομοφυλοφιλία και Facebook

Έγινε πολύς θόρυβος για την φωτογραφία του κ. Αύγουστου Κορτώ, στην οποία εμφανιζόταν ο ίδιος να ανταλλάσσει ένα φιλί με τον σύντροφο του.  Η φωτογραφία φέρεται να ανέβηκε από τον κ. Κορτώ στο facebook, το οποίο με την σειρά του την κατέβασε, ως ανεπιθύμητη.  Διαβάζοντας άρθρο στο Κουτί της Πανδώρας , το οποίο αναφέρεται στο περιστατικό, αυτό που με εντυπωσιάσε δεν ήταν το άρθρο, που είχε κυρίως ειδησεογραφικό χαρακτήρα, αλλά τα σχόλια, που επακολούθησαν κάτω από αυτό.  Πολλές και διαφορετικές οι απόψεις, με πιο ενδιαφέροντα τα υβριστικά σχόλια, που απαντούσαν σε άλλα σχόλια αναγνωστών. Πως μπορεί κάποιος να είναι τόσο ανοιχτός, προοδευτικός, φιλελεύθερος και δημοκρατικός στις απόψεις του και να υποστηρίζει το δικαίωμα ενός ομοφυλόφυλου ζευγαριού στην σχέση του και ταυτόχρονα να μην μπορεί να σεβαστεί μια άλλη άποψη, όταν είναι αντίθετη με την δική του;  Όταν κάποιος υποστηρίζει, ότι έχουμε δικαίωμα να επιλέγουμε ελεύθερα τον σεξουαλικό μας προσανατολισμό και ό...

"Μακεδονικό" Γραμματόσημο στα Σκόπια

Η λέξη "διαχρονικά", που χρησιμοποίησε η κ. Γκατζούλη, δεν είναι άνευ σημασίας.  Σαν κάτοικος του εξωτερικού, είναι σε θέση να ξέρει, από πρώτο χέρι, ότι η προπαγάνδα των Σκοπίων έχει αρχίσει πολλά χρόνια πριν στο εξωτερικό, όταν εμείς κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου και όταν ακόμα δεν είχε τεθεί επίσημα θέμα Μακεδονικού κράτους. Πολλά χρόνια πριν, στο Τορόντο του Καναδά αλλά και αλλού, έβλεπες μαγαζιά, με ταμπέλες στις πόρτες, που έγραφαν σε μια Σλαβο ... κάτι γλώσσα, "Μιλάμε Μακεδονικά", όπως λέμε "Εδώ μιλάμε Αγγλικά".  Δεν κατάλαβα τότε, τι σήμαινε αυτό. Θυμάμαι επίσης, σε μια επίσκεψη στην οδοντιατρική σχολή της πόλης, ανέθεσαν σε έναν Έλληνα φοιτητή, να με εξετάσει (υπό την επίβλεψη του καθηγητή του βέβαια), λόγω της γλώσσας.  Μεταξύ άλλων, μου είπε, ότι ο αδελφός του είχε αρραβωνιαστεί με μια κοπέλα από την Μακεδονία.  Ελληνίδα δηλαδή, βιάστηκα εγώ.  Όχι, Ελληνίδα, Μακεδόνισσα, επέμεινε ο φοιτητής.  Ρώτησα από που είναι η κοπέλα κα...

Πώς τα ελληνικά σχολεία έγιναν τόσο άκυρα;

Το Lifo.gr συνάντησε πέντε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο, συζήτησε μαζί τους για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία και μοιράστηκε τις σκέψεις τους για την εκπαίδευση στην Ελλάδα και το μέλλον της.  Πώς τα ελληνικά σχολεία έγιναν τόσο άκυρα; 5 φιλότιμοι εκπαιδευτικοί, από δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο, μιλούν στην Κορίνα Φαρμακόρη για τον συχνά μάταιο αγώνα τους με ένα χρεοκοπημένο σύστημα. "Η κοινωνία, κυρίως όσον αφορά το λύκειο, δεν περιμένει τίποτε από το σχολείο" λέει ο Α., ο οποίος εργάζεται οκτώ χρόνια ως αναπληρωτής καθηγητής και φέτος (2016) διδάσκει σε τέσσερα λύκεια της Αθήνας.  "Τα παιδιά, όσο μεγαλώνουν, δεν αγαπάνε το σχολείο και ιδιαίτερα στο λύκειο το θεωρούν χαμένο χρόνο" συνεχίζει.  "Είμαστε ενήλικες, και όμως, αν μας βάλουν σε μια καρέκλα να μας μιλάει κάποιος για επτά ώρες, θα αυτοαναφλεγούμε". "Για να επιλέξει κανείς να διδάξει πρέπει να το αγαπά, δεν είναι απλώς ένα επάγγελμα για ...